November 26, 2008

wherever I may roam

En bra sak med att bo i USA är att man kan se full episodes av alla serier som går på tv. Så man behöver inte se dom på tv, man kan se dom whenever. Man kan även se alla gamla säsonger. Så nu ska jag fortsätta kolla på Lost som jag sträcksåg första säsongen av. De är ju redan inne på 4 (!). Och sen kan jag se säsong 3 av Heroes som jag bara sett 2 säsonger av. Och sen kan jag se de nya avsnitten av scrubs som börjar i januari när jag kommer tillbaka. Frågan är bara när jag ska hinna se alla dessa avsnitt.

Det har för övrigt regnat hela dagen. Spöregnat. Men jag gillar det. Fast såklart blir det nya evakueringar. Den här gången för översvämmningar och mudslides. Det är alltid något här.


Gjorde matteprov idag. Oj vad jag inte kommer ihåg någonting från matten i gymnasiet. Eller resten av skoltiden för den delen. Jag kom inte ens ihåg hur ställer upp ett minustal. Sådär ovanpå varann ni vet, som man gjorde i lågstadiet. Men nåt måste jag ha kommit ihåg iallafall för jag klarade det och fick veta vilken mattekurs jag ska läsa nästa termin. Math 100. Säger mig ingenting, den har nåt med algebra att göra. Tror jag. Men det blir nog bra, för om jag ska vara ärlig så jag har för mig att jag nästan började tycka om matte i gymnasiet ett tag. När jag fattade hur det funkade. Fast bara nästan. Inget jag vill skylta med.

A

No comments:

Post a Comment