November 30, 2008

frantic

Söndag och söndagsångest. Vare sig jag har anledning till det eller inte så kommer söndagar med den sedevanliga söndagsångesten. Jag gillar inte söndagar. De är konstiga.
När jag väl kom hem idag lyckades jag tvinga mig till att städa. På riktigt. Jag är iochförsig inte klar än, men jaja. Nån dag. Samtidigt lyssnade jag på julmusik och försökte gå in i julmode. Gick väl sådär. Det är svårt när det är sol och palmer utanför fönstret. Det går nästan när det är mörkt. Men det är ju faktiskt första advent redan.
Hade en händelserik helg. En lång helg som gjorde att jag glömde bort vilken dag som var vilken. En helg med spela spel och dricka tequila med amerikanare, fest, födelsedag och corn dogs med svenskar. Nu ska jag fortsätta kolla på Cheech & Chong: Roasted.


A

No comments:

Post a Comment