November 09, 2008

november

Ah november. Sommaren kom tillbaka och igår låg temperaturen runt 26 grader skulle jag tro och man kunde ta på sig shorts och linne igen.
Idag är det dock storm igen. Men det gör inget, jag måste stanna inne och göra läxor ändå. Alla photo assignments jag har. Bleh. Fick ännu fler i onsdags så det blir mycket fotande de kommande veckorna. Känns inte som jag har gjort nåt den här veckan, jag har haft massor att göra men inte kommit nånstans med något. Bara gått runt och haft ångest över allt jag måste göra. Smart.
Igår var jag på fotbollsmatch på skolan med Viccy, AC och Ellen och sen gick vi ner till La Brezza på fest.

Ska snart ner och hjälpa AC med hennes cinematographyläxa och sen fortsätta med mina fotouppgifter så jag blir klar nångång. Måste bli klar idag har jag bestämt mig för.


A

No comments:

Post a Comment