November 02, 2008

Halloween

Halloween spenderades i IV, isla vista. Stället där alla studenter från universitetet bor och där det alltid är fest.
Fredag, jag var pirat och vi började med förfest hos John, men som dom säger här, how you party is how we pre-party cause you ain't from IV, så ni kan ju tänka er hur den förfesten var. Gick sen vidare mot DP, del playa, gatan där alla är. Sjukt mycket folk. Tänk er äntligen ankommet försenat pendeltåg en morgon i rusningstrafiken. Folk överallt och alla var utklädda, hur kul är inte det? Vi gick runt och in i lite olika hus, träffade på folk jag kände och inte kände. Här kommer massa bilder och en film. Så kanske ni ungefär förstår hur mycket folk det faktiskt var.



Lördag, jag var hippie. Vi förfestade hos John igen. Inte alls lika mycket folk som dagen innan. Det var mycket svenskt den här dagen och jag vaknade i morse och hade fortfarande blåa streck längs hela armen, de i ansiktet hade jag fått bort det mesta av kvällen innan. Vi upptäckte att amerikanarna har väldigt avancerade sätt att dricka på. Förutom beer pong så gör de en stor isgrej där man häller ner en shot som nån ska dricka.



A

No comments:

Post a Comment