February 03, 2009

yesterday seems as though it never excisted

Dålig uppdatering här. Känns som jag har sprungit runt överallt och ingenstans och jag vet inte vad jag har gjort egentligen. Jag överlevde iallafall första veckan i skolan.
Det skulle firas. Eller nåt. Så i fredags började vi med förfest på La Brezza. Spelade kings cup och beer pong. Skulle ha tagit bussen till iv och break point men eftersom vi alltid är så sega och ville förfesta längre blev det taxi ut till iv. Där resten av svenskarna var. Det var iallafall en kul kväll. Av nån anledning har jag hur många bilder som helst på mobilen från kvällen.

I lördags var det b-day party i Goleta. Men först åt vi middag på en restaurang downtown för att säga hejdå till Kicki som åker hem på idag. Sen gick vi till bussen, träffade lite fler folk och åkte ut till iv. Där spelades kings cup och rock band. Tog en taxi till 7eleven, köpte öl och ringde Dominos pizza, gick till La Brezza, väntade på pizzan och spelade beer pong resten av natten. Kan meddela att Sverige utklassade USA.

I söndags var det super bowl. Fast mer reklam än spelande. Jag höll på Pittsburgh Steelers. De vann.


A

1 comment:

  1. skönt å se att du är back in buisnies!

    ReplyDelete