January 28, 2009

how you gonna face the sorrow

Hamnade bland tatueringskidsen i morse på graphic design lektionen. Visade tatueringar, pratade om nya och det dyra addictionet att göra fler. Gick över bron som numera liknar Stockholms tunnelbana en vardagsmorgon och hade matte med quiz. Gick till the book store, såg kön som ringlade sig nerför hela trappan och genom i stort sett genom hela nedervåningen. Screw that. Åt lunch istället och gick till historielektionen som var över på en halvtimme. Tvingade mig själv att gå i linne och lyckades riktigt bra så länge jag höll mig borta från skuggan där det var kallt.
Knallade ner downtown till Starbucks med AC som varit absent alldeles för mycket med filmfestivalen och sen förbi Vicci och Ola på vägen hem. Hade inget bättre för mig och gick och handlade på kvällen och träffade en gammal vän från förra terminen.
Imorn är det sista skoldagen för veckan med engelska. Jag hoppas på sol så jag kan sola och bli lite brun igen.


A

No comments:

Post a Comment