January 21, 2009

ever wished for an endless night

Film, bowling, öl, stockholmsspel, saw, vin, scrubs, minnesluckor, spången, efterfest, dans, hårdrock, spånga, sprit, rekordsättning, julgransdansning, hamster, gerds, förfest, bilder, jetlag, jäger, museum, family guy, shopping, harry b james, 54cl, sleepymon, innebandy, tatuering, whiskey

Jag sammanfattar hårdrockslovet med några ord. De som var med vet vad det handlar om. Det finns varken plats, tid eller ord för att berätta allt som hände och hur sjukt kul vi hade.

Efter en sjukt lång flygplansresa inklämd mellan en tjockis som inkräktade på mitt säte och en amerikansk gubbe, är jag tillbaka i Santa Barbara och sommarvärmen. Känns som jag aldrig åkte härifrån, allt är som vanligt. Än så länge. Men jag saknar mitt crew där hemma.


A

No comments:

Post a Comment