February 11, 2009

cannot breathe the open air

Jag hatar att vara sjuk. Gick och la mig ganska tidigt för att vara jag, vid halv 12 sådär efter skönt många värktabletter. Snurrade ett antal varv med febersvettningar innan jag tillslut lyckades somna bara för att vakna vid 3.44 am igen av halsont. Kul. Kunde inte svälja och kallsvettades och snurrade ytterligare varv innan jag gick upp och tog fler värktabletter vid 5.14 am. Gick och la mig igen till ingen nytta. Efter fler kallsvettningar, snurrningar och halsont ringde klockan 6.41 am. Då hade jag fortfarande inte somnat och gick för en gångs skull upp direkt när klockan ringde. Kul natt. Eftersom jag hade varit vaken så länge redan åt jag frukost klockan 7 på morgonen, hör och häpna! Frukost, jag? Jag är verkligen sjuk. Eller så har jag tagit för många tabletter. Tog iallafall mina röda piller och knallade ner till skolan för grafisk design klockan 8 och joinade resten av sjuklingarna som vaknar för tidigt. Men trots en weird sömnlös natt blev dagen rätt bra. Orkade inte göra nåt på lektionerna och satt mest och lallade med lika trötta och uttråkade människor men det var väl det som gjorde den bra. Fast nu är jag trött och måste skriva en tråkig summary.


A

No comments:

Post a Comment