February 16, 2009

dance forever my only one

Idag är måndag och sista dagen på långhelgen som började i torsdags. Tänkte recapa min helg litegrann sådär. Se hur mycket jag kommer ihåg av den.

I torsdags skulle vi fira Justin som fyllde 21 vid 12slaget. En riktigt kul kväll nere på La Brezza trots polisdramatik och borttappning av en 17åring. Massor av beerpong spelades i början och slutet av kvällen, det hela slutade med varv runt poolen. Där i mellan hann jag med att hitta på dumheter med amerikanare och springa runt och leta efter TJ med Vicci. Men no worries, vi hittade henne. På fredagen kände jag mig som en liten zombie men taggade till på kvällen och blev upphämtad av Nancy som undrade om jag ville se film. Så vi hade en girls night in och kollade film, drack öl och åt glass. Lite konstig blandning kanske. Men inte helt fel en fredag som denna.

Lördag, Valentines day. Det stoppade inte mig och AC som begav oss till IV med pojkarna för att dränka våra sorger. Vi lärde oss spela quarters och upptäckte att det var inte våran grej. Det är omöjligt att studsta en quarter ner i ett glas. Men på nåt sätt träffade jag ändå 2 stycken. Sen tog vi ett varv nere på DP men det var ganska dött så vi fick oss bara en promenad.
Festerna tar aldrig slut och i söndags skulle vi på Pink & White party på Q's. Började hemma hos Vicci, gick förbi Tony, Marcus och Niclas och drog med dom och kom tillslut fram till Q's där vi fick trängas i kön hur länge som helst, trots att vi hoppade in långt fram där vi låtsades känna några. Men vi kom iallafall in och fick dansa av oss. De stängde vid 1.30 redan och då hade det börjat regna igen så vi sprang in i en taxi och åkte hem till Vicci och Ola för efterfest och beerpong. Sen fick jag och AC skjuts hem av Eliott och slapp gå i regnet.

A

1 comment:

  1. Vi hittade henne! Trotts att manga fick ett par uggs uppkorda i annsiktet innan ;D Haha jag ser farlig ut i den rosa dressen oh my! Tack for en mysig helg tjejen!

    ReplyDelete