February 21, 2009

mirror stares back

Igår var en händelserik kväll. Fast ändå inte. Jag och AC gick ner till La Brezza och spelade lite beer pong. Jag var dålig men hoppas att Justin och Daniel vann vår match som jag avbröt för att hinna med bussen upp till Mesa där jag, AC, Johan och Wiker gick till en fest. Det var kul fast jag inte kände nån annan där förutom dom jag kom med. Pratade med en amerikan men vet inte riktigt vad han sa för jag hade svårt att undgå the fact att han såg ut som en liten bög från Amsterdam. Johan och Wiker gick hem tidigt och jag och AC stannade lite längre.
På vägen hem fick vi en ny erfarenhet. Vi skulle till McDonalds men det var bara drive throughn som var öppen så vi gick igenom den. Vi stod i kö med bilarna och hon i luckan tittade lite konstigt på oss när vi kom gåendes. Men vad ska man göra när man är hungrig klockan 1 på natten och walk in stället inte är öppet. Det gick bra och vi fick våran mat iallafall. Det var ju en upplevelse. Hörde även att among alla kändisar som bor här så bor Snoop Dogg sjukt nära. Coolers.
Ikväll är det jungle party i iv och imorn är det the Oscars. Senare ska jag ner downtown med AC och Vicci och hittade djungelkläder. Eller nåt.
Jag är fortfarande pigg, nästan lite för pigg och nu ska jag fortsätta med mina läxor som jag ligger ahead of schedule med. Känns skönt, jag kanske slipper en all nighter på söndag om jag fortsätter såhär. Eller inte, men man kan ju alltid hoppas.


A

No comments:

Post a Comment