February 22, 2009

weve got the jungle fever

Jungle party i iv igår. Jag var en liten jungle warrior eller nåt. Var nere med AC downtown och fixade saker till utklädnader och åt yoghurtglass på Pink Berry på dagen. Gick hem och stressade för bli klara till 6 då vi gick hem till Tony, Marcus och Niklas och började blanda våran vodka och lemonade. Åkte till iv redan vid 8 efter mycket om och men med busschaffören och öl. Hade sjukt kul i iv där alla var utklädda och många man kände var där. Tappade bort AC och Vicci efter ett tag som alltid men hittade varandra och åkte taxi hem tidigt, redan vid halv 1.


Idag var det Oscarsgalan. Jag och AC gick ner till Vicci och åt choklad, ananas och brownie och kollade på den. Mys. Hugh Jackman var en bra host, Heath Ledger vann för Best Supporting Actor, Sean Penn för Best Actor och Slumdog Millionare för Best Picture. Och Japaner sa sank jo bery bery much när de vann.

Kollade nyss på Remember the Titans, åh. En av mina favortifilmer med skönaste soundtracket. Nu måste jag plugga lite matte för jag har prov imorn. Bleh.

A

1 comment:

  1. Skojar du med mig att du gick hem vid halv elva for att kolla film och SEN plugga till matte provet ;) Du ar otrolig :D

    ReplyDelete