February 23, 2009

another manic monday

Måndag igen. Vaknade till spöregn och hade inte alls lust att gå till skolan efter knappt 4 timmars sömn. Drog mig upp och packade på mig lager med kläder. Såklart blev det varmt senare på dagen. Har inte haft den intressantaste dagen, mest varit allmänt weird med mina fellow klasskamrater. Jag bara skriver för att undvika min engelska essay.
Eller jag hade ju matteprov idag. Det var lättare än jag trodde det skulle vara. Jag trodde jag inte förstå nåt men jag kunde en del. Fast det känns som dom frågorna inte borde vara så lätta och jag gjorde nåt fel ändå. Men vi får se. I'll keep you posted. Om det inte gick jättedåligt. Eftersom det är en lång lektion fick vi inte gå efter provet, vi var tvungna att gå ner till the computer lab och göra aleksuppgifter. Nåt mattegrejs man gör över internet. Tråkigt men jag fick Chris att göra klart hälften av mina assignments medan jag gjorde en av hans som han inte kunde. Slutade med att vi satt kvar en kvart efter lektionen egentligen slutat och räknade matte. Oväntat. Sen hade jag historia och fick lite ångest över hur mycket jag måste plugga imorn inför midtermen på onsdag. Jag måste nog lära mig ett annat pluggsätt utöver sitta-hela-natten-innan-sättet. Nu blir det engelska och disk. Jag har nämligen inget rent och har ätit the american way med endast en gaffel de senaste dagarna, för det finns visst fler gafflar än knivar här.

Ser ni snön på bergen längst bak?


A

No comments:

Post a Comment