March 30, 2009

were fated to pretend

Söndag. Jag ogillar söndagar. De är alltid så sega och kommer med söndagsångesten. Även fast jag inte har något som måste göras eftersom jag är ledig nästa vecka så känns det så. Och såklart var det molnigt idag så man kan inte gå ner till stranden heller. Så min dag var inte direkt produktiv. Förutom när jag gick iväg och spelade Nintendo 64, vilket var sjukt kul för det har jag inte gjort på hur länge sen som helst. Igår var desto mer händelserik då var vi ett crew nere på stranden hela dagen i sommarvärmen. Hur skönt som helst. Jag blev lite halvröd som vanligt eftersom solen tar snabbare än man tror men idag är jag brun och ett steg närmare pepparkaka. Underligt att man blir brun efter en dag i solen här, man är van vid Sverige där man måste ligga i solen konstant i 2 veckor för att ens märka skillnad. Jag och Vicci gick ut på piren och köpte glass till lunch. På kvällen var vi hemma hos Hanna och Titti och lekte lekar. Det var riktigt roligt faktiskt, trots att jag var skeptisk innan vi åkte dit för jag var så trött. Sen följde jag och Nicklas med hem till Ola och Vicci och spelade beerpong med Ola.


A

1 comment: