March 10, 2009

just keep them close

Back to real life. Sjukt vad trött jag var igår. Jag började 8 och fick inte sova så länge som jag skulle behövt efter helgen med lite sömn och mycket springade runt. Jag kände mig som en liten zombie och visste inte riktigt vad jag höll på med. Och somnade nästan på alla lektioner. Idag fick jag däremot sova lite längre. Hade en lektion och gjorde sen english 120 provet så nu är den kursen avklarad. Sa jag förresten att jag fick B på matteprovet och A på engelskauppsatsen?

Några bilder från LA. Vi gick runt på Hollywood Boulevard och såg mest marken, fotade allt och alla som några Japaner, shoppade för alldeles för mycket pengar, var på Universal Studios och åkte allt, åt för mycket fast food, träffade random människor, träffade en pervers svampbob, var turistiga, såg ett band.


A

No comments:

Post a Comment