March 26, 2009

danced my ass of

Äntligen äntligen Spring Break! Jag gick in i spring break mode redan igår efter historian och släppte allt totalt. Gick över till AC och kollade på Top Model med henne och Vicci och drack vodka med pepsi. Sen åkte vi till Sharkeez och träffade vänner och dansade oss svettiga ännu en gång. Vi hade sett lite för mycket Top Model och posade lite för mycket på vägen hem. Men jag har massor med roliga bilder från kvällen. Och det var varmt ute så vi gick hela vägen hem i linne. Gotta love those summer nights. Och jag har såklart ett blåmärke på knät.
Gick upp tidigt imorse för att göra klart min läxa som jag inte gjorde igår och hade en kort engelskalektion och nu är det lov och solen skiner och det kan inte bli så mycket bättre. Fast jag är redan rastlös. Vad gör man när man inte har något man måste göra. Jag har glömt. Jag ska lägga mig i soffan och titta på tv, det var länge sen. Eller nej jag ska se Scrubs som jag missade igår.

A

1 comment: