March 16, 2009

never thought it would come to this

När är det påsk? Jag vill ha ett påskägg. Eller nej, jag har fått nåt sjukt sockerberoende, jag vill inte ha mer. Nu blir det frukt och bär istället för socker, jag trött på socker och godis. Men jag vill veta när det påsk så jag kan måla påskägg.

Måndag idag. Jag trodde det var tisdag av nån konstig anledning. Och sen fick jag för mig att det var torsdag ett tag. Konstig dag, jag har inga läxor till imorn vilket känns jättekonstigt eftersom jag alltid har det annars. Jag har dock annat plugg att göra till nästa vecka, jag vill inte ens tänka på hur mycket jag måste göra. Kom på idag att jag har 2 midterms nästa onsdag, 2 engelska assignments som ska vara klara den veckan och en till midterm jag ska göra under veckan. Där i mellan ska jag göra matteläxa, ett historiaquiz och en grafisk design uppgift. FML. Det sitter dessutom en spindel på utsidan av mitt fönster.

Life goes on. Snart är det sommar. Snart är det spring break. På torsdag ska jag lära mig dodge beer. Imorn är det St Patricks day. Jag börjar klockan 8 dagen efter.


wow vilken lång, ointressant och pessimistisk text, dags att byta musik tror jag, alldeles för deprimerande. Allt är inte dåligt. Jag fick ju faktiskt skjuts hem från affären. Och jag hade en snyggdag. Iallafall första halvan av dagen. Och jag gillar att mina vänner i matteklassen gör att den klassen inte är så plågsamt outhärdlig som den annars skulle vara. Se vad positiv jag kan vara. Nu ska jag kolla på Family Guy och sen ska jag sova, kanske, eftersom jag vaknade 5 imorse.

A

1 comment:

  1. Jag lider med dig! (Spindeln) du kan fa lana min mordspray! :D

    Hur kan man vakna klockan 5? :P Kanppis! Horde du att AC dissar oss imorgon btw? Hon ska ivag sa de blir ingen topmodel kvall.. Lika bra de, har 2 midterms pa torsdag :(

    <3

    ReplyDelete