March 24, 2009

stones taught me to fly

Jag gick till skolan vid halv 1 idag, hade en lektion och gick direkt till biblioteket. Kom hem vid 10. Jag har alltså spenderat nästan 8 timmar i biblioteket pluggandes historia. Men jag och Jennifer konstaterade att vi pluggade mycket bättre där, tillsammans än vad vi skulle ha gjort hemma i vår ensamhet och är nog mer redo för provet imorn än vi var inför förra. Fast just nu känns det som jag har alldeles för mycket information i huvudet och inte riktigt vet nånting längre. Hoppas det reder ut sig till imorn. När jag förövrigt har 2 midterms.
Och nu är sommarn tillbaka. Idag var sol och varmt och när jag gick hem vid 10 frös jag fortfarande inte om benen i mina shorts. Synd att jag inte har tid att vara i ute i solen och bli pepparkaksbrun bara.

A

4 comments:

  1. Lycka till Annie!
    Du blir nog pepparkaksbrun nästa vecka

    ReplyDelete
  2. Kommer vara mera pepparkaka än Annie när jag kommer hem - CHECK!

    :D

    ReplyDelete
  3. det hoppas jag med, att jag blir pepparkaksbrun nästa vecka alltså. inte att calle är mer pepparkaka än jag.

    ReplyDelete
  4. I wasn't even trying!

    Du ska få se på pepparkaka som heter duga!

    ReplyDelete