March 03, 2009

violent use brings violent plans

Sol idag igen efter en molnig måndag igår. Jag slapp jeans och tjocka tröjor, inte helt fel en marsdag. Har egentligen inte gjort så mycket idag, satt i cafeet med Chris medan han åt lunch och gick till engelskan och tittade på surrealistiska bilder sen. Fick inte tillbaka uppsatsen men läraren verkade gilla den iallafall. Hann handla lite mat och få ångest över min icke-existerande förmögenhet och trodde för ett ögonblick att jag inte hade några läxor att göra idag eftersom jag gjorde min matteläxa igår klockan 3 på natten när jag inte kunde sova. Men kom på att jag måste ju läsa historia och göra ett quiz innan 11 ikväll. Meh.


A

1 comment:

  1. ni har bättre än här iaf!! Moln och +1,5 bläh.Livet verkar flyta på med party,skola,party....tror jag kommer över och håller dig sällskap!Ha det.// storasyster

    ReplyDelete