December 10, 2008

a yelp and scream

De tidiga morgonarna är över, idag var sista gången på resten av året (hoppas jag) jag behövde vakna av klockan 06.59. Gick ut i kylan, för ja det var jättekallt imorse, och hade fotofinal. Jag hade 1 fel :/ Det värsta var att jag hade valt rätta svaret först men sen ändrat till det andra. Fick även tillbaka min portfolio och se alla andras portfoliobilder.
Tänkte sola men jag tyckte att det var lite för kallt, fast det var sol och blå himmel. Försökte komma på vad man kan köpa för julklappar till folk men jag har ingen aning. Vad köper man till en mamma och pappa? Önskar ni er nåt kan ni ju säga vad annars får ni nog ett par strumpor. Nu ska jag äta lunch, blåbär och hallon som smakar som på Öland. Sen skriva review och spela gitarr innan middag downtown ikväll.


A

No comments:

Post a Comment