December 05, 2008

and you do it again

Sista engelskalektionen idag. Gick igenom vårat final exam vi gjorde förra veckan, som jag fick high pass på (yes jag är bättre än amerikanarna i klassen) och sen fick vi gå igen. Sista gången jag gick hem med Walter och peoplewatchade genom fönstret med Zach.
Nu har jag bara 2 finals och sen är skolan helt slut. 16 veckor har gått sen skolan började. Sjukt fort.
Jag har ännu en långhelg framför mig med 5 lediga dagar. Inte helt fel. Idag gjorde jag pastasås från scratch med grejs jag hittade i kylen och det var totally ätbart. Sen kom Fabian över och vi spelade gitarr, lyssnade på gitarr och kollade på Family Guy och Jackass.
Igår översatte jag ett av mina inlägg i google translator till engelska, haha det var humor på hög nivå. Haha jag skrattar bara jag tänker på det. Låter helt sjukt för den översätter bara ord för ord, helt fel plus att grammatiken blir helt fel så det låter som yodasnack.



A

No comments:

Post a Comment