December 04, 2008

the day that never comes

Kommer knappt ihåg vad jag gjorde idag. Kände mig lite borta efter min osömniga natt. Eller jo jag hade engelskaprov, fick skjuts hem (hej lat), hann äta för en gångs skull och sen gå till sista tai chi lektionen. Gick över till AC och hjälpte till med cinematographyläxa som funkade den här gången. Hoppas jag. Sen kom Viccy över och vi drack te och åt lussebullar. Jag och AC följde med henne hem och såg en skunk. Kallt var det också. Och just det, jag fick veta att jag klarade min engelskakurs (woho) och inte behöver gå på lektionen imorn om jag inte vill ha tillbaka min portfolio med essays men vad ska jag med dom till. Sovmorgon ftw. Imorn är sista engelskalektionen. Den andra alltså inte den med essays. Lite tråkigt, mina lektioner med mina sköna amerikanare är över efter det. Men men vi ses väl igen eftersom de är så efterhängsna och eftersom jag alltid springer på folk jag känner i skolan. Nu ska jag ska snart sova. Om jag orkar. Har ingen lust att sova. Har haft ett par weird timmar nu.


A

1 comment: