November 02, 2011

youre still the same

Jag och Mimi åkte hem efter ett frukoststopp på backyard bowls och lämnade Scott i SB hos Dusty. Mimi åkte till jobbet och jag, Arran, Veronica och Kennie var på Six Flags. Yay! Kände mig som ett barn igen och ville helst springa överallt (jag och Arran gjorde det när vi skulle möta upp V och K och insåg hur out of shape vi är..) Det var monster som gick runt överallt och inga köer whatsoever. AWESOME! Har aldrig sett så lite folk där förut. Jag och Arran kom hem till mig och superhög musik från grannarna som hade halloweenfest, vi var över där ett tag och sen stod vi på balkongen hemma hos mig med öl och tittade på grannarna och deras kompisar som sprang runt på gatan och bråkade, det var ganska underhållande. Kul omväxling att polisen och allt folk inte var hemma hos oss.
Igår var jag i Venice med Veronica och Kennie och turistade och åt glass. Sen kom Ian och Jill, och vi gick runt lite till för Jill hade aldrig varit där. Vi gick in i raveaffären och tittade på metallfigurer och provade hattar och jag hittade världens bästa mössa (som var alldeles för dyr bleh)
 

A

No comments:

Post a Comment