November 24, 2011

better run better run

När jag kom hem från Anna i tisdags kom jag precis lagom till nya kylen. YAY KALLT VATTEN IGEN!! Ni förstår inte hur underskattat kallt vatten är. Jag och Scott firade med vatten, subway och Boardwalk Empire innan jag skulle lära mig mer final cut och klippte musikvideon vi filmade för några veckor sen. Slutade kvällen med att kolla på Breaking Bad med Mike medan Scott lagade random saker som han hittade i köket, som en grilled cheese sandwich med cranberry cheese och vindruvor. Förvånansvärt gott. Idag åkte jag och Anna till ikea och åt köttbullar och köpte glögg, pepparkakor och julmust och kom på att det måste vara första advent på söndag?! Sen åkte jag hem och städade hela huset med Scott och skrev ut bilder och satte upp i vardagsrummet tills bläcket i min skrivare tog slut. Kollade nyss på massa Breaking Bad med Mike igen och fick potatis med smör och sour cream av Scott (kan ju inte säga att jag svälter direkt när jag får mat lagad konstant). Imorn är det Thanksgiving, vi ska fira hemma hos oss, hence the städning och fotouppsättning.
ikea köttbullar
jul på ikea
Anna in action
lussebullar!
charlie som försökte äta upp allting hela tiden

A

No comments:

Post a Comment