November 08, 2011

santa barbara

Jag och Veronica kom upp till SB fredag kväll, Veronica gick och la sig och jag och Bre åkte till EOS downtown. Men fredagar är alltid rätt döda i SB. Vi hängde lite med folk vi kände och dansade runt i ett hörn vid DJn innan vi åkte hem och kollade på Sisterwives och sov. På lördagen åkte jag och Veronica till SB zoo och var med i Walk for alzheimer. Gick fram och tillbaka längs stranden och fick lunch. Sen åkte vi tillbaka hem till Bre och gjorde oss i ordning och åt cup cakes. Veronica åkte och hälsade på bebis och jag och Bre åkte till the Neighborhood och åt mat och drack öl. Sen drack vi en 4loko var och åkte till the Pub där Mimi DJade för lesbisk lördag, hängde där ett tag innan vi åkte vidare till EOS och fick bottle service och gjorde en dance circle tills de stängde och vi åkte vidare på efterfest på Playback där jag agerade bartender för jag råkade hamna på den sidan baren, och pratade med random folk som var där. På söndagen åkte vi downtown för en dance off och tittade på folk som dansade och hade en egen liten dance square bakom för att hålla oss varma. Det blev mörkt jättefort för vi ställde om klockan natten till söndag. Bu. Efter det hängde jag och Bre hemma hos Sophia och tittade på youtube videos. Bre jobbade på måndagen och jag och Veronica åkte till SBCC och lunchade med Will (åh skolcafeterian) sen hängde jag i DAC labbet (åh saknar daclabbet) med John tills han slutade och vi gick till Brewhouse och satt ute i solen och drack öl och åt nachos. Sen åkte jag och Veronica vidare hem till LA med ett stopp hos Arran för att hämta footage och fick shepards pie till middag. yum.
alzheimers walk
4loko power hour
ladies night
misquared



bottle service

playback bear
dance group
dance off
brewhouse
A

No comments:

Post a Comment