November 16, 2011

spend some time forever

Händelserik helg med födelsedagsfest för Anthony i fredags i regnet i Hollywood. Hur kul som helst, jag som inte ens gillar Colony. Hann med en snabbvisit uppe i Hollywood Hills i ett hus med utsikt to die for. Jag frågade om jag fick flytta in, det var lugnt. Fortsatte födelsedagsfirandet hemma hos oss med power hour och champagne och sen vidare till piren för pitchers, shots och mat på Scotts jobb. Spridde ut oss av nån anledning och jag och Arran vandrade runt på stranden under piren och jag tappade min telefon i havet. Fail. Men det funkade! Tills i förrgår då touch screenen slutade funka. Dubbelfail. Tror det är av torkat salt. Stupid salt water ocean. Scott hade en blackberry laying around så jag aktiverade den idag så jag inte telefonlös längre. Men jag måste klura ut hur jag ska få alla mina bilder från gamla telefonen till datorn. På söndagen gick jag, Scott och Arran upp halv 6 på morgonen och åkte till the valley för en musikvideo shoot. Jag var fotograf och hade photo shoot och tog production stills och hjälpte till med andra saker de behövde hjälp med eftersom det bara var Scott, Arran, Ian och jag där som visste nåt om film. Men det var en kul dag, vi blev klara redan vid 4 och träffade massa kul människor och fick massa bra shots.
bussäventyr på lördagen
A

No comments:

Post a Comment