October 02, 2011

i could watch you for a lifetime

Har vart hemma en vecka nu och har hunnit med en hel del. Firade Mikes födelsedag i tisdag med middag först och sen roomie hangout till halv 6 på morgonen. Mötte upp Anna vid hennes jobb och åt lunch och sen satte jag mig på starbucks och jobbade med foton tills hon slutade och vi åkte hem och jag hjälpte henne med en fotouppgift och träffade världens sötaste charlie hund. Sov hos henne och följde med till Santa Barbara över dagen, träffade John lite snabbt uppe på SBCC (åh saknar), sen hängde jag med Roy tills Bre slutade jobba och vi gick till the Neighborhood (saknar med), $10 pitcher, whoot! Vaknade på fredagen och ville dö för jag var sjuk, min hals gör ont. Men hade lovat Josie att gå ut, vi lyckades tillslut ta oss ut till Hollywood och gick till Colony och sen vidare till nån musikproducents hus i West Hollywood. Blev väckta av Scott med breakfast burritos i sängen (roomie pluspoäng). Jag och Josie had bret michaels day igen och åkte till Hollywood och mötte upp en av hennes vänner som bjöd oss på mat. Sen hade vi en chill kväll och kollade på film under trappan och åt godis och chips och gick och la oss tidigt (vuxenpoäng eller tjockispoäng?). Idag var jag, Ian och Eric och hikade, hamnade lite vilse och klättrade i berg och skogen innan vi insåg att det inte vart rätt väg och klättrade tillbaka igen (inte lika lätt som att klättra upp, och jag trodde jag skulle när jag klättrade upp, yikes). So much for kurera sig hemma i sängen med filmer och godis.
största spindeln jag sett in the wild, helt sjukt
sunset
A (jag måste sluta skriva så jävla långt varje gång, jag blir trött av att bara titta på all text)

No comments:

Post a Comment