October 05, 2011

put me out of my misery

Det börjar bli dags att jag bestämmer för vad jag ska göra. Stanna här eller åka till Sverige. Känns som jag håller på att bli fast i ett hörn och måste hitta en väg ut men jag vet inte vilken jag ska välja. Kan inte nån bara säga vad jag ska göra? Det här går inte. Jag vill göra allt och inget. Helst samtidigt. Jag vet att folk vill ha mig i Sverige och folk vill ha mig här. Men vad fan vill jag? Jag kan ju inte bara flytta härifrån, lämna life as I know it. Det går inte. Men samtidigt saknar jag Sverige lite måste jag erkänna. Jag har fan inte bott där på över 3 år och knappt hälsat på. So what do I do. Det är nästan så jag funderar på att åka nån helt annanstans jag aldrig varit och inte känner nån. Börja om på nytt. Igen. Just nu slits jag mellan mina två världar. Me no likey.
A

1 comment: