October 23, 2011

a night call to tell you how i feel

Jag, Scott och Roy åkte tillbaka till LA på fredagen efter ett stopp på Backyard Bowls (bästa ever varför finns det inte i LA?!). Scott åkte till jobbet och jag och Roy nördade oss framför varsin dator och försökte vara produktiva. Sen åkte vi med Ian till Scotts jobb och åt middag, drack öl och flaming shots som spräckte glasen och pratade om film. Jag gick och mig tidigt (2am men det är tidigt för mig) och vaknade 7... Vad fan. Igår var jag hemma hos Anna och spelade beer pong och kortspel med Veronica, Kenny, Andy och Michael. Avslutade kvällen hemma hos Veronica med ordinary regular swedish meal time (kolla upp på youtube gör det bara) och öl innan jag och Scott åkte hem och somnade framför Saw.
flaming doctor pepper
veronica och charlie
cat hat

A

No comments:

Post a Comment