October 27, 2011

recap yall

Ölshots inspirerad början på veckan måste jag säga. Funday Sunday Bret Michaels day med Josie i söndags igen, hängde på Sidewalk Cafe, vår favoritbar i Venice och hade power hour (ölshots i en timme) i några timmar och catchade upp på skvaller, sen gick och hittade Mike efter att alla våra telefoner dött och fortsatte vår power hour hemma hos oss. Mer ölshots med Zoe, Brandon och Mike nästa dag, innan vi gick vidare till vodka (kanske inte vår bästa ide någonsin) och slutade med 4loko och mer öl klockan 4 på morgonen. Men hey, jag fick en psp out of it. Gick till 7eleven och köpte mer öl i förrgår när vi vaknade och jag och Mike och städade hela huset medan vi gick fram och tillbaka och tog shots. Måste ju göra nån nytta också. Sen gick vi med Zoe till the Liquid Kitty och drack billiga drinkar och hamnade mitt i ett födelsedagsfirande och fick tårta. Somnade tidigt och sen vaknade jag 8 igår och kunde inte somna om. Hpfm. So much för att gå och lägga sig i tid. Spenderade dagen med att kolla på Hercules och Futurama medan Zoe packade och kolla på skräckfilm och Breaking bad med Mike hela kvällen. Idag har jag vart desto mer produktiv och städat mitt rum, haft en photo shoot med Anthony, ätit kinesmat, nu ska jag redigera bilder, sen fixa klart en hemsida, sen lära mig mera Final Cut med Scott. Imorn börjar Halloweenfirandet med open bar i Hollywood, rooftop party downtown och kanske Rocky Horrow Picture Show.
sidewalk cafe
bret michaels day
roomie swag
liquid kitty

A

No comments:

Post a Comment