September 27, 2011

did i mention i like to dance

Efter mycket om och men kom jag tillbaka till LA. Världens längsta flygresa för på 12 timmarsplanet fick man inte en egen skärm med filmer så det fanns inte så mycket att göra. Blev upphämtad av Josie, Lynn och Pablo. Efter en snabb dusch och några shots åkte vi iväg till Santa Monica för att fira Mikes födelsedag. Efterfestade hemma hos oss och gick inte och la oss förrän morgonen efter. Världens segaste söndag med fortsatt öldrickande som slutade med jäger, champagne bredvid motorvägen och deep talks och till slut ett giggle fort med Scott och Lynn och samma låt på repeat innan vi lyckades krypa i säng när solen började gå upp (efter en power nap på golvet i vårt fort). Igår hängde jag med Mike och hans flickväns hund och idag har jag hängt med Scott hela dagen. Försöker vänja mig vid sommar igen. Känns lite sjukt att det är 25 grader igen efter att ha vant mig vid Sveriges 15 grader och regn. Helt plötsligt var det dags att gå klädd i shorts, linne och flip flops igen. Inte för jag klagar, det är awesome.
ölkartongsskor
armhävningar
Lola
A

No comments:

Post a Comment