September 14, 2011

dont just die

Började dagen med att fika med farmor och farfar innan de åkte till skåne. Sen var jag på gymmet i typ 3,5 sammanlagt (go me), först med Hanna och Emil och lyfte vikter sen tillbaka för pilates och cxwork. Gissa om jag kommer ha träningsvärk imorn. Därimellan lagade jag mat och diskade. Vuxenpoäng för idag. Igår var det tapas & tattoo tuesday. Emil och Hanna gjorde tatueringar sen gick vi till mamas & tapas och åt tapas och drack sangria och tequila. Ny tisdagstradition! I måndags var jag och hälsade på Emelie och inspekterade hennes nya lilla lägenhet som brukade ha fula tapeter. mihi. Här är några random bilder från veckan jag hittade i min mobil.
random dag på tgif med kaffe
öl nånstans?
tapas tuesday tequila
utekväll på rocks
stockholm från skinnarviksberget
Fabians fotbollsmatch
Fabian med framtänder (när hände det?!)
A

No comments:

Post a Comment