September 21, 2011

she needed someone to scream

Jag och Hanna hade date night i söndags, satt på Skinnarviksberget i 5 timmar med filtar, vin och kakor. Sen blev filtarna blöta rätt igenom så vi klättrade ner och upptäckte att det regnade rätt mycket. Gick ner i tunnelbanan och väntade på Emil som kom med scotch och hot wings. Så vi picknickade nere i tunnelbanan och gömde oss från regnet innan vi gick till centralen och precis missade nattbussen. Fail.
Förutom det har jag hunnit med middag och bad med Johanna, Felix, Fabian och Oliver. Mysdag! Hängt på fridays, sjätte tunnan och fenix med vänner. Gått på äventyr vid kth och tyckte jag var i skogen vid Hogwarts (var väldigt excited tills jag kom på hur kallt det var). Fikat med Lisa och ätit tapas med mamma och igår tapas igen med Emil och Henke (eftersom det var tisdag) innan vi hälsade på Hanna på jobbet. Gått igenom mina lådor och took a trip down memory lane när jag hittade saker från högstadiet och gymnasiet och från när jag var liten.
A

No comments:

Post a Comment