September 11, 2011

a smile that could light up a room

Jag har hunnit med en hel del. Gjorde en ny tatuering i fredags och gick ut och gjorde stan osäker och klättrade i berg och drack äcklig rumänsk sprit. Vi tyckte det lät som en jättebra ide att dricka klockan 4 på morgonen på skinnarviksberget efter en utekväll medan vi väntade på soluppgången. Dagen efter skypade jag med scott, mike, andrew och några av mikes kompisar som hälsade på medan de festade runt fortfarande och jag var bakis i framtiden innan jag gick och mötte emil och hanna för bakismat; kebab och massor med cola. Sen hängde jag, hanna och micke i sjödalsparken i solen innan det var dags för utgång round 2 där vi höll oss mest till öl. Vaknade 9 i morse och kunde inte somna om, trots att jag bara sovit knappt 4 timmar. Fail sömn. I'm back to normal. Åkte till viksjö med mamma och tittade på Fabians fotbollsmatch i vinden med en rockstar och chipspåse. Sen familjemiddag hemma hos Pomo med högljudda barn och supergod mat och fantastiv mr fox (i love wes anderson movies) innan det var dags för  2 timmars hemresan i regnet med buss och tåg.

A

No comments:

Post a Comment