March 11, 2011

the sound of goodbye

Jag kollade igenom min låda med gamla minnen och hittade bilder som jag sätter upp på min vägg. För övrigt antar jag att ni hört om jordbävningen och tsunamin i Japan och hur det är tsunami varningar i flera andra länder nu med. Bland annat USA, på Hawaii och Kalifornien. Eek. Det är tydligen självklart att det kommer komma fler tsunamis med en sån stor jordbävning. Och den är i klass med den i Thailand 2004. 2012 kommer närmare...
Jag väntade på att gå över vägen idag och läste på en random billboard "Battle LA: it begins tomorrow" det är reklam för en film men hur sjukt skulle det va om de där tsunamisarna som det varnas för faktiskt skulle hända. Om det skulle hända, så är det imorn på morgonen. Framtiden förutspådd av en billboard på Pico blvd. Anyways. My thoughts goes out to Japan. Hoppas på det bästa.
A

No comments:

Post a Comment