March 22, 2011

lets move out of los angeles

Åkte till SB i fredags, hämtade min kamera (yay! fick en helt ny gratis) och var hyper på Tonic efter att ha tagit en koffeintablett för jag var trött och sen dricka absint. Ibland undrar jag hur jag tänker haha. Vi åkte till the Brewing Company och drack öl och åt pop rocks och sen vidare till Tonic för att hänga i dj båset med min favorit dj i SB.
Efter att ha vaknat vid halv 9 nästa morgon av att jag trodde jag skulle ramla på mitt ansikte från soffan för att sen ligga på golvet i ett antal timmar med Lynn lyckades vi äntligen ta oss till Camarillo för Josies födelsedags BBQ. Vi körde sista biten med baksätet fyllt med ballonger för vi var tårtansvariga men tyckte vi borde ge henne en happy birthday ballong och fick 8. 
Vi började skämta om att åka till Vegas, helt plötsligt satt jag, Lynn, Josie, Omar och Mike i bilen på väg. Lyckades somna av och till och vaknade vid 5 am bland hotell och lampor. Hello Vegas!


A

No comments:

Post a Comment