March 10, 2011

none of us were angels

Vid halv 10 imorse, efter en 9 timmars bussresa kom jag tillbaks till ett sommarvarmt LA. Såg soluppgången när vi åkte längs 101, en av mina favoritsträckor längs havet vid SB och Ventura. Det har nog aldrig vart så fint som då, stilla vågor, delfiner, mjukt solljus och morgondis. Soluppgångar är fan bättre än solnedgångar. Blev upphämtad av Ian och tyckte faktiskt att det var rätt skönt att sitta i trafik med nervevade rutor och känna värmen (och avgaserna...) jag vet inte varför men jag gillar att sitta i en bil. Kom hem och blev glad över att träffa roomiesarna (fast jag bara var borta knappt en vecka), åt frukost med Mike och konstaterade att alkohol fungerar utmärkt som medicin, tog en powernap, gick på äventyr, solade och gick runt ett helt kvarter för att undvika en sträcka på 2 meter med massa kackerlackor jag gick genom tidigare (AH dom var överallt, jag såg en och en till och en till, sen var dom överallt och jag literally sprang hoppandes förbi och höll på att kräkas, stora var dom också EWW), sen gick jag förbi star bucks och fick den godaste red velvet kakan någonsin gratis, sen fick jag ont i magen av allt socker (fail.) Nu ska jag vara produktiv och städa mitt rum lite och göra en CD med bröllopsfoton. Imorn är det kalas hemma hos oss för Bre som fyller år. Vi i huset är lite oroliga inför morgondagen då vi inte har nån aning om hur det kommer sluta, det kommer finnas en jägerfontän och med tanke på vilket kaos vi en del kvällar när det bara är vi här kan det gå hursomhelst haha. Den som lever får veta.


A

No comments:

Post a Comment