March 14, 2011

in and out of love

Det var meningen att jag skulle vara lite produktiv idag och få lite saker gjorda. Som att gå till posten och gå ut och springa (och andra saker som jag glömt). Hann skypa lite med pappa istället och sen fastnade jag hemma för jag var tvungen att hålla koll på barn medan Mike köpte lunch. Efter det orkade jag inte gå nånstans så jag och Mike barnvaktade och fick känna på hur det är att leva småbarnsfamiljliv. Inte min grej riktigt än va. Var iallafall lite produktiv och började göra en comp till Black Resumes hemsida med Scott. Det är för övrigt sommar här nu så tillochmed jag som alltid fryser kan gå i shorts (nu kommer det säkert bli kallt bara för jag skrev så). Och jag fick mitt employment card eller vad det nu är. Det visar iallafall att jag får jobba här. Synd bara att jag helst vill åka till Thailand och vara bartender och dansa på bardisken i bikini med Hanna. Dags att byta liv igen. Nån som vill ha mitt rum?
A

2 comments:

  1. Nejmen ge dig! Du skulle bara våga lämna USA!! <3

    ReplyDelete
  2. haha meh. jag var lite emo. skulle dock va skont att hanga i thailand i nagra manader. men jag tycker du ska flytta ner hit nu! <3

    ReplyDelete