March 23, 2011

dont forget me

Jag, Lynn och Pablo kom tillslut hem till mig igen igårkväll efter en totally random helg i Vegas. Jag och Lynn gjorde om vårt badrum till ett spa och badade bubbelbad, drack champagne, åt majs (vi har blivit addicted) och lyssnade på gamla favoritband som vi har gemensamt. Jag och Scott undersökte luckan i taket i hans garderob och hamnade på taket. YAY! Vårt nya favoritställe haha. Jag var fortfarande hyper och skuttande ner för trappan och berättade för alla andra medan jag hoppade upp och ner på en longboard. Efter att inte ha sovit på flera dygn och konstant druckit har jag krashat av trötthet och känt mig som en zombie så många gånger för att sen bli superhyper och studsta på väggarna. Det har varit världens längsta helg och jag har ingen röst kvar, den försvann nångång under söndagsnatten och har fortfarande inte hittat tillbaka. Ibland har jag en sexig rockröst, ibland låter jag mest som en 13årig pubertetskille. Jag föredrar rockrösten. Och tydligen låter jag mer amerikansk när jag inte har nån röst haha.

A

No comments:

Post a Comment