October 05, 2008

Vecka

Den här veckan har varit sjukt varm. Varje dag, fram tills igår när det regnade och inte var riktigt lika varmt. Jag har haft massor med engelskaläxor och spelat gitarr där jag lärde mig ackord och hade fortfarande ont i fingertopparna på vänter hand 2 dagar efter.
Jag gick runt på stranden med kameran i värmen och tog bilder för en fotouppgift, jag upptäckte att en i min klass har en übersnygg camaro från 1967 som jag blev kär i, trots att den var vit. Jag fick lagad mat när jag inte orkade laga mat själv.










I fredags var det volleyball på stranden för internationella studenter, där vi supportade det svenska laget. Senare var det girls night out som började med middag på thairestaturang, vidare till La Brezza och slutade i IV, spårat och som något helt annat än planerat, och jag var inte alls med någon av de jag
började kvällen med.

Igår var jag och handlade i regnet. Det jag alltid handlar, cola, vatten, mjölk och pop tarts. Måste börja handla lite mer mat.
Skippade footballmatchen och åkte till IV igen. 8 personer packade in sig i bilen som japaner på en tunnelbana och det var tur att bilen hade en baklucka som kunde utnyttjas. Kvällen fick en bättre utgång än den innan och jag behövde inte spendera ett öre. Gratis skjuts dit och hem, gratis sprit i röda muggar och subway på hemvägen.

Idag är det essays, läsandes och summarys som måste göras. Får se om jag har tid med nåt annat, det tar ju sin lilla tid för mig att göra läxor. Borde även göra min fotoassignment till på onsdag men jag har ju gjort en vana av att göra den på måndagar av nån anledning.

A

2 comments:

  1. Ditt jävla fyllo! :-p

    Är alla svenskar blonda utom du? :-O

    ReplyDelete
  2. Hm jag har inte tänkt på det förut men nästan alla svenska tjejer här är fan blonda.

    ReplyDelete