October 28, 2008

tisdag

Såhär tidigt gick jag upp i morse. Det var mörkt ute och solen gick upp bakom bergen. Det var fint men jag var trött. Var tvungen att hinna gå till biblioteket och printa en essay innan 8 också. Bleh.
Den här dagen känns som den minst stressiga på länge och då har jag ändå haft engelskalektion, photoshopat bilder, krashat datorn, förklarat vägen för FedEx, ätit lunch med Karin, skrivit ut bilder i skolan, gjort engelskaläxa, diskat och lagat köttfärssås. Allt innan klockan 7 idag.

Till Calle. Pling! dagens i-landproblem; det var jättekallt i morse och jag hade flera lager kläder på mig, sen blev det jättevarmt på dagen och jag hade jeans och fick gå och svettas men palla byta till shorts, det är ju jättejobbigt.

A

3 comments:

  1. Det där var lite för vanligt.

    Det ska ju vara lite unikt.

    Typ att köttfärsen klumpade sig sig eller något. :-p

    ReplyDelete
  2. Mäh. Okej idag ska jag komma på nåt riktigt bra

    ReplyDelete