October 07, 2008

Fortfarande tisdag

Idag var den varmaste dagen på länge. Det var Las Vegas-värme, dom som var med förra året vet vad jag menar. Oerhört varmt och svettigt. Åt lunch med Karin på stadion i värmen sen gick vi och fyndade solglasögon på West Campus där det var en liten marknad. Varför den nu var där. Vi fick iallafall 3 par var för 20 dollar. Jag tog bussen downtown för att införskaffa 2 tomater och höll på att smälta. Det måste vara ända stället dom inte har air condition på här.

Imorse blev jag tvingad att skriva en av mina topic sentences och min thesis från min essay på tavlan. Enligt min lärare var jag frivillig men jag var så långt ifrån frivillig som man kan komma. Men jag överlevde, jag var för trött för att bry mig. Är jag dålig kan jag alltid skylla på att jag är svensk. Mycket bra svepskäl.


Titta pappa, jag äter ordentligt.
Tillochmed grönsaker.






4 inlägg och mycket tomater idag, det måste väl räcka?


A

5 comments:

  1. Vadå för att kompensera din dåliga uppdatering? :-p

    ReplyDelete
  2. Vad bra att du äter ordentligt;)

    ReplyDelete
  3. Vad är inlägg för nåt? frågar en oinvigd faster :)

    ReplyDelete
  4. 4 skrivna blogginlägg menade jag :)

    ReplyDelete