October 12, 2008

Hej

Fortsättningen på fredagen blev en traditionell lunch på stadion med Karin där vi för en gång skull fick se de amerikanska footballsspelarna träna. Sen åkte jag faktiskt och handlade lite mat. Eller frukost; flingor, mackor, ost och sånt. Tänkte att det är bäst att ha nånting hemma när man får besök ända från Sverige. På väg till affären började det blåsa storm och när jag väntade på bussen blåste det vassa tallbarr på mig. Oskönt. Det blev bara kallare och blåsigare ju senare det blev. Och runt middagstid knallade jag ner till grannen för middag och poker och fick se detta.


Karlarna fick gå ut och grilla och sen åt vi inomhus eftersom det var såhär kallt ute. Sen började vi spela poker.

Men jag gick efter ett tag för att ta mig ner till flygbussen och möta denne herre.


Eftersom han åkt så långt och inte ätit middag (vid min middagstid) beställde vi pizza. Och jag fick svenskt godis i mängder och mitt täcke! Åh vad jag har saknat mitt täcke.



Lördag åkte vi och handlade eftersom mitt matutbud inte var det bästa. Och lagade mat och gjorde efterrätt (titta pappa jag äter fortfarande, och jag kan göra köttbullar).

Jetlag var en faktor och kvällen spenderades framför tvn. Dock var jag den enda som var vaken för att se.
Söndag blev en lång dag, vi gick ett 40-tal kvarter och köpte sladdar till tvn och åt lunch på ihop. Och tittade lite på kors och konst på stranden.

Här är en bild så ni ser att jag lever. Hejdå.

A

1 comment:

  1. Livet verkar härligt!! Fortsätt och ha kul, gå ut och träffa kompisar och parta, men glöm inte plugga lite också.Annars kommer storasyster över!!!

    ReplyDelete