June 06, 2011

trying to run you down

I onsdags kväll kom John, Roy och Andy ner. Sen dess har vi haft fullt upp. Jag var på CSU Long Beach, Columbia och CSU Northridge och kollade in filmprogram med samma 3 personer. Gick på Cine Gear och kollade på kameror, objektiv, ljus och annan filmutrustning med alla pojkar och var supernördiga. Jag, Roy och Arran provade en tilt-shift lins på Roys kamera, AHH vill ha. Skar ut ord i papper och satte framför kameran med Roy och testfilmade på gatan med alla ljus. Mindblown. Tog massa bilder medan Roy och John testfilmade till deras film på metron. Lite halv sketchy att åka runt med utrustning för tusentals dollar på tunnelbanan i LA. Gick på swimming with sharks (pool party) på the Standard hotels takterass mitt i downtown med Roy och Chelsea och drack öl och mimosas vid poolen och sköt vatten på folk med vattenpistoler. Igår kom Veronica och Anton förbi på vägen hem och jag och mitt lilla kollektiv åkte och åt frukost med dom på Jack in the box. V och A åkte tillbaka till SB och vi andra åkte hem igen och låg på sofforna i ett antal timmar och skrattade åt allt och ingenting innan Roy, John och Chelsea åkte hem till SB igen dom med. Känns alltid tomt efter att folk åkt hem igen. Sen kom Anna och Andy förbi och sa hej. Anna är tillbaka från snabbvisit i Sverige, yay!, och Andys bil har gått sönder. Jag gick och la mig 12 (rekordtidigt) och sov i 10 timmar för jag knappt har sovit på hela veckan.

  

A

No comments:

Post a Comment