June 26, 2011

live it up like its the weekend

Weekend recap.
Jag, Josie och Lynn hade girls night igen i torsdags, det är en ny torsdagstradition vi har. Av nån anledning hamnade vi på Tru igen, samma ställe som förra veckan och hängde med våra nya vänner vi träffade där förra gången. Det var kul, vi fick gratis drinkar och dansade på ett bord och upptäckte att det var White Party och vi var klädda helt i svart. Oops. Efter att dom stängde droppade jag och Josie av Lynn hemma hos mig och åkte vidare på efterfest. Kom hem och sa hejdå till Lynn och Pablo som åkte iväg till San Diego, sov ett par timmar innan vi åkte till Venice och drack öl och jäger och blev vän med bartendern (mer gratis drinkar, being a girl pays off). Åkte hem till mig igen och gjorde oss iordning för girls night round 2 och åkte tillbaks till Hollywood och my studio för mer gratis drinkar. Träffade gamla nya vänner och nya nya vänner och åkte på efterfest. Kom hem vid halv 8 på morgonen och köpte öl med Mike som av nån anledning var vaken. Josie somnade i min säng och jag, Mike och Andrew åkte till Mikes systers hus på stranden i Venice och BBQade och spelade fotboll. På kvällen åkte jag, Scott och Mike till House of Blues i Hollywood och såg Nipsey Hussle live. Hip hop. Vad hände där liksom. Efter mat och Entourage fick jag äntligen gå och lägga mig och sov i 10 timmar. Nu väntar jag på att Mike ska vakna så vi kan städa huset som ser ut som ett bombnedslag. Som vanligt..
vi försökte få med alla vitklädda i bakgrunden
vi hittade en disco ball på en efterfest
Venice
recovery 
round 2
vi efterfestar numera i pyjamas
Nipsey Hussle

A

No comments:

Post a Comment