June 01, 2011

so i dont even bother

Fortsatte Memorial Day med öl, jäger och knivkastning. Weird men nördiga som vi är fick vi bra foton och video. All that matters. Sen var klockan 6 på morgonen igen och jag och Mike kunde som vanligt inte sova så vi städade hela huset 7 på morgonen för vi tröttnade på hur stökigt och smutsigt det var. Vi har aldrig städat så noga som en här gången, det har nog inte varit såhär rent ens när vi flyttade in. Sen kom Veronica över och sa hej och gjorde sig i ordning för sin intervju (som hon klarade galant och fick ett internship, woho stolt över min roomie!) Resten av kvällen hjälpte jag Scott med musikvideon igen. Alltid nåt att ändra. Och spelade lite tv-spel med Ian för att försöka hålla mig vaken, som var förvånansvärt lätt, så jag kunde gå och lägga mig i normal tid istället för att inte vakna vid 3 på natten jättepigg. Nu är det första juni. Helt sjukt vad tiden går fort.

A

No comments:

Post a Comment