June 28, 2011

let the drummer kick

Happy Monday! Eh jag antar att det är tisdag nu för klockan är efter 12.. Jag hade en random dag. Satt på starbucks i 4 timmar och people watchade och var produktiv. En kille gillade mitt nagellack (som pappa köpte till mig när han var här) whoot. På väg hem började en security guard på gatan utanför best buy prata med mig helt random. Slutade med att jag stod kvar där i 40 minuter och blev mind blown. Av nån anledning kände han mig bättre än jag själv gör. Han berättade en historia och jag fick svara på frågor om hur jag såg det i mitt huvud och av det kunde han säga hur jag var som person. Behöver jag säga att han hade rätt på allt han sa om mig. Hur sjukt. 
jag och mitt nagellack
har ni märkt att jag bytt till en ring i läppen? jag tappade den andra
A

2 comments:

  1. Vadda for historia??? Tell me tell me tell me!!!

    ReplyDelete
  2. haha jag berattar nar jag ser dig. han berattade aldrig hela dock for hanvar tvungen att jobba lol.

    ReplyDelete