December 20, 2011

you and my friends should hang out

Kom hem i kväll efter att ha varit borta i 1,5 vecka. Efter Nor Cal åkte stannade vi i Santa Barbara i 3 dar, kom dit fredag kväll och spelade apples to apples hemma hos John och Chelsea med massa folk. Lördagen åkte vi och tittade på fjärilar i skogen, de var överallt, hängde ner från träden. Sen tittade vi på folk som tävlade i gold sprints; cyckeltävling på fastmonterade cycklar, fortsatte vidare till EOS och Indo och dansade oss svettiga. Avslutade kvällen med en McDonalds drive through och killen i högtalaren som frågade om "the guy in the hat" var med oss, syftandes på Arran som hoppat ur bilen och sprungit fram till luckan. Jag har rätt underhållande vänner. Igår var vi på Butterfly Beach i solen och hade mini photo shoots och saknade SB. På kvällen lagade jag, Lynn, Pablo och Roy middag och tittade på Art of Flight och Dexter, sista avsnittet för säsongen! AHH jag och Roy höll på att dö, hur ska vi överleva 9 månader utan Dexter?! Bre kom över med egengjorda marshmallow lollipops, yum! Idag var jag på möte med Roy och Dane och gjorde klart deras logo och fick världens godaste pizza och öl. Jag, Lynn och Pablo satt på the Neighborhood och kollade football och basket matcherna som spelades idag innan vi åkte tillbaka ner till LA. Home sweet home. När jag har redigerat och lagt över bilderna från kameran och mobilen får ni bilregn över min out and about vecka.
sålänge får ni hålla till godo med en bild på mig och Lynn
A

No comments:

Post a Comment