December 27, 2011

trippin through the desert

Här spenderade jag min julafton. Joshua tree på julafton där vi klättrade i berg och jag låtsades att jag var antingen en apa, bergsget eller spiderman för att ta mig upp. Det funkade. Sen vandrade vi runt i mörkret och tittade på stjärnor och gjorde time lapses. Min nacke gör ont efter att ha tittat rakt upp i 3 timmar. Bilderna är Arrans. Min kamera vill inte samarbeta med mig längre. Jag ger upp. Känner mig kameralös.

På juldagen åkte vi till Big Bear och lekte i snön. Hade snöbollskrig, åkte pulka (som gick sönder på en gång), gjorde snöänglar och drack snugglers (pepparmintssnapps och varm choklad). Mobilbilder. Ugh.
 Idag hängde vi hemma hos Arran hela dagen och åt julmats left overs och satt ute på balkongen med den här utsikten över bergen och solnedgången innan jag, Ian och Josie åkte hem till LA igen.

A

No comments:

Post a Comment