December 04, 2011

flying down the street again

Helg. Började med girls night i fredags. Jag, Josie, Amanda, Claire och Angelica åkte till Colony där det var en toy drive så alla var tvungna att ta med leksaker som doneras till fattiga barn som inte får andra julklappar. Vi hade kul och dansade runt men kvällen fick ett ganska konstigt slut med flygande bord och borttappade telefoner och vänner. Slutade med att jag, Josie och Anthony stannade på Abels hotel och hoppade i sängarna och drack blåbärsvodka. Vi kom tillslut hem till mig vid 2 på lördagen efter antal stopp i affärer för att köpa ingredienser till stuffed mushrooms och nachos. Sen kom lil debbie över med sitt crew och en fotograf från san diego och vårt hus turned into en fotostudio. Jag och Arran tog en detour och sprang iväg och fotade en brand ett kvarter från mitt hus. Sen hängde vi bara hemma hos oss hela kvällen och gjorde fake tatueringar, tog bilder i photo booth och drack tequila. Skulle ha åkt till SD idag men jag skippar det och stannar hemma och försöker stryka saker från min milslånga to do list istället.
colony
brandmän
lil debbie
fake tattoos
badrumsfest?
photo booth fun
A

No comments:

Post a Comment