December 23, 2010

thats the way i like it

Idag var det äntligen sol igen, jag har varit hyper de senaste dagarna så idag gick jag ut i vårvädret (inte undra på att jag inte har nån julstämning) och knallade runt för att se vart jag bor. Sen städade jag garaget (flyttade allt till en sida..) så jag kunde ställa in Mimis bil där. Kände mig produktiv och kollade Sunes jul och julfilmer för att få julstämning. Funkade helt ok men jag fick lite hemlängtan för det är bara jag och Scott här men han sov. Och nu åkte han till Colorado för tredje gången idag. For real this time. Och vårt hus känns gigantiskt. Imorn kommer Lynn och Pablo tillbaka då ska vi fira jul :)

I tisdags var jag och Mimi på Whiskey Richards julfest och åt gratismat och shottade innan vi åkte hem till LA och insåg att vi kommer sakna lilla Santa Barbara. Nu måste vi hitta en ny bar nära vårt hus och lära känna alla där. Sen försökte vi memorisera vägen hem från motorvägen. Tror jag kan den. Måste komma ihåg att det börjar med en vänstersväng annars blir allt fel. Jag har varit hyper de senaste dagarna så igår började jag packa upp kökssaker och resten av mina saker. Kommer ta en evighet. Sen åt jag indisk mat med Scott och Mimi innan vi skjutsade henne till LAX för att sen åka till en bar Megan jobbar på och drack gratis drinkar.

Har fortfarande inte tagit bilder på huset eftersom det ser ut som skit. Men här är en bild på våran trappa i brist på annat haha.

A

No comments:

Post a Comment